wtorek, 19 czerwca 2012

Piosenka o Weronice ( Dziewczyno, dziewczyno, dziewczyno.. )

No i macie zapowiadaną drugą niespodziankę! Telefonem komórkowym nagrałem swoją własną piosenkę, która ot tak przyszła mi do głowy. Wszystko nagrywałem jeden jedyny raz, niczego nie poprawiałem i nie robiłem od nowa - stwierdziłem że to totalny bezsens. Nie dziwcie się więc, jak wkradną się tam jakieś błędy - pamiętajcie że całość piosenki wymyśliłem wczoraj i od razu wziąłem się za nagranie:) Trzeba też zaznaczyć że gitarę ( elektryczną nie podłączoną do pieca, bo w klasycznej akurat pękła mi struna ) miałem nie do końca dobrze nastrojoną ( mogła brzmieć trochę lepiej ), podobnie jak mój głos ( pozwoliłem sobie na taki mały żarcik - wiadomo przecież że skrzeczę jak żaba ). No ale przecież w całym tym "show" chodzi przecież tylko i wyłącznie o jedno: zabawę! Stwierdziłem że nie poprzestanę na jednym filmiku. Będę to robił ( podobnie z resztą jak pisał ) dopóki, dopóty będzie mi to sprawiać przyjemność - czyli prawdopodobnie do końca życia:) A więc wsłuchajcie się w dźwięki piosenki o Weronice! ( imię wybrane zupełnie przypadkowo, żeby nikt sobie czegoś nie pomyślał:) ).

P.S Wracając jeszcze do komentarzy z poprzedniego posta ( o EURO ) - ależ napisałem o weteranach z Helloween w Niemczech:) Co do Hate to przyznaję, najzwyczajniej w świecie zapomniałem. Bardzo dobrze jednak, że ktoś o tym przypomniał - przecież Hate to klasyka brutalnego grania!






Poniżej przedstawiam jeszcze tekst piosenki wraz z chwytami:

                                                                                                                 a                                                            d
Spotkałem cię wczoraj na mojej ulicy, i nagle dostałem w oczach 
                       G         e
jakiejś ćmicy, oj tak, ćmicy
Takiej cudownej dziewczyny nie widziałem, w całym swym życiu nigdy nie spotkałem, oj nie, nie spotkałem
Kocie ruchy i figurka cudna, piękna zgrabna a do tego schludna, oj tak, schludna

d                          G                             a               G        
W tym momencie oddałbym wszystko, za ten cud natury!
Pojąłbym ją, za żonę rychło, z nią przenosił góry!

       C
Ref. Dziewczyno, dziewczyno, dziewczyno
       a
       Bez ciebie nie ma nic, nie będzie jak w niebie
       d
       Proszę pozwól dotknąć swej ślicznej twarzy, 
       G
       Tylko o tym marzę...

       Utonąć w twych pięknych niebieskich oczach, 
       Zanurzyć dłoń w twych czarnych włosach,
       Potrzymać cię trochę za ręce,
       Tak niewinnie i pięknie!

       Proszę, tylko nie odrzucaj mnie od siebie,
       No bo tęsknie cholernie no i tęsknić będę,
       Dla ciebie przepłynę kresy mórz,
       Oddam tysiąc róż!

2. Powiedziała mi, że jej imię Weronika, i na punkcie chłopców z gitarą ma bzika, oj tak, bzika
    A ja wielce tymi słowami zachęcony, zaprosiłem ją do kina na pokemony, oj tak, na pokemony
    Co ja zrobiłem, dotarło do mnie później, lecz ona się śmiała no i było super, oh yeah! Było super!
    
    Piękne były to czasy, jakże się chciało żyć!
    Jedliśmy wtedy dużo kiełbasy, a ja nawet zacząłem się myć!

Ref.

3. To już koniec tej zawiłej opowieści, o mojej miłości no i mojej boleści, oj oj oj... boleści...
     Moja Weronika sobie w końcu poszła, powiedziała: to koniec no i kropka, oj nie, kropka
    Nie będę płakał nad rozlanym mlekiem, będą inne lepsze na tym dużym świecie, oj tak! Będą inne na tym świecie!

    Widać że nie była mnie godna, choć piękne było to dziewczę
    Wypiję za jej życie do dna, zatęskni za mną jeszcze!

Ref. 

:)
  

5 komentarzy:

  1. A, no jest, mój błąd, nie zauważyłam. ;)
    No ale Amon Amarth! xD

    Tak BeTeWu, zapraszam na nowo otwarty.: http://karykatura-swiata.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też cię kocham <3
    Twoja ŻuŻu ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Hajhahaha . Idioci z was. :-Dnie ma to jak podpisywac sie za mnie xd pozdrooo .
    Zu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka Metalliki - Weronika zabrała kolejnego z nielicznej grupy fajnych chłopaków! Karolina

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym wszystkim sądzisz:) Zapisz się w tym szalonym blogu:)

P.S Zachęcam do reklamowania swoich blogów w komentarzach, ale w zamian za to oczekuję reklamy mojego bloga na waszych;) Zachęcam również do dodania bloga do obserwowanych, jeśli spodobały się wam te wypociny:) Z prawej strony pojawiła się także zakładka " Dodaj do " - możecie pomóc w promocji bloga dodając go do takich serwisów jak np. wykop.pl czy gwar.pl:) Również się nie obrażę:D