wtorek, 19 czerwca 2012

Oficjalne logo Dziennika Młodego Metalowca

Dziś mam dla was dwie niespodzianki: Pierwsza pojawi się w tym poście, druga zaś BYĆ MOŻE pojawi się po południu. Mówię być może, gdyż znając możliwości mojego wolnego neta raczej mi się to nie uda. Jeśli nie dziś, to jutro będzie na pewno:

Wracając do tej pierwszej niespodzianki: Przedstawiam teraz oficjalne logo mojego bloga, narysowane przez coraz bardziej popularnego w kręgach kulturowych ( tak o se napisałem żeby fajniej wyglądało no ) Adama Soroskiego. Tak, tak to ten sam człowiek który ozdobił jakiś czas temu moje ciało pięknym tatuażem. Logo nie jest pokolorowane i brak mu jakiejkolwiek komputerowej obróbki. Po prostu chłopak narysował je na kartce ( nie mówiłem mu żeby to zrobił; sam po prostu przyszedł do mnie pewnego dnia i powiedział że narysował to z nudów - jak chcę to niech biorę :) ) i tak jak było żywcem je przeskanowaliśmy. Liczę na pochlebne opinie, gdyż jak dla mnie talent pana Soroskiego ( który notabene myśli o ASP ) jest niepodważalny:)







Fajne, nieprawdaż? Wracając jeszcze na chwilkę do drugiej niespodzianki: Będzie to pewnego rodzaju debiut z mojej strony, coś co zrobiłem pierwszy raz ( i chyba zrobię kolejne ). To tak odnośnie przyszłych komentarzy... Z resztą szczegóły opiszę gdy dodam tę drugą niespodziankę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym wszystkim sądzisz:) Zapisz się w tym szalonym blogu:)

P.S Zachęcam do reklamowania swoich blogów w komentarzach, ale w zamian za to oczekuję reklamy mojego bloga na waszych;) Zachęcam również do dodania bloga do obserwowanych, jeśli spodobały się wam te wypociny:) Z prawej strony pojawiła się także zakładka " Dodaj do " - możecie pomóc w promocji bloga dodając go do takich serwisów jak np. wykop.pl czy gwar.pl:) Również się nie obrażę:D