niedziela, 9 listopada 2014

Dziennik Młodego Metalowca II !

Witajta, ludziska drogie! Wybaczcie za nieco zbyt długą nieobecność... Przerwa w regularnym publikowaniu kolejnych postów była spowodowana podjęciem działalności na poletku promocyjnym. Wiecie, nie samymi tekstami blog się obroni, nawet jeśli byłyby zatrważające wręcz genialne. Dlatego też, po raz kolejny postanowiłem zebrać co lepsze teksty z tego bloga, oprawić w przyjemną - mam nadzieję - dla oka okładkę, opatrzyć bardzo wręcz zachęcającym opisem i opublikować pod postacią książki elektronicznej. Tak więc, ludziska pomagajcie! Zapraszam do pobierania!

http://wydaje.pl/e/dziennik-mlodego-metalowca-ii2

4 komentarze:

  1. ha świetny blog ,na pewno to pobiorę , podoba mi się twoja osobowość !!!
    http://youwinoryoudie66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Mnie też się podoba moja osobowość, szczerze ci powiem :)

      Usuń
  2. Fajnie, że można pobrać za darmo ;-) a da się też na telefon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewno! Możesz pobrać nawet na Kindle'a, bo oprócz PDF masz również w formatach Mobi i Epub :)

      Usuń

Napisz, co o tym wszystkim sądzisz:) Zapisz się w tym szalonym blogu:)

P.S Zachęcam do reklamowania swoich blogów w komentarzach, ale w zamian za to oczekuję reklamy mojego bloga na waszych;) Zachęcam również do dodania bloga do obserwowanych, jeśli spodobały się wam te wypociny:) Z prawej strony pojawiła się także zakładka " Dodaj do " - możecie pomóc w promocji bloga dodając go do takich serwisów jak np. wykop.pl czy gwar.pl:) Również się nie obrażę:D