piątek, 20 lipca 2012

Rozwiązanie konkursu

Z racji tego, iż zorganizowany przeze mnie konkurs doczekał się trzech ( właściwie czterech ) sensownych odpowiedzi, postanowiłem wszystkie je zaakceptować i każdą z nich wyróżnić:) Tak więc proszę Sz.p Demetrię, Victoriaax13, Dragona oraz Kerynia o napisanie do mnie na mejla w celu przekazania mi swoich niektórych danych ( tych, które zechcecie rzecz jasna ) i zdjęć, a także adresów blogów ( jeśli posiadacie ). Poza tym, piosenka już się tworzy, więc wyczekujcie jej niedługo!

P.S Dziękuję szanownym dziewczynom za wsparcie!:)

1 komentarz:

  1. Witaj. Świetny blog! :) Wpadłam przypadkiem i tak mnie wciągnęło, że przeczytałam wszystkie posty. Masz ciekawy punkt widzenia i sposób pisania. I oczywiście słuchasz świetnej muzyki. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym wszystkim sądzisz:) Zapisz się w tym szalonym blogu:)

P.S Zachęcam do reklamowania swoich blogów w komentarzach, ale w zamian za to oczekuję reklamy mojego bloga na waszych;) Zachęcam również do dodania bloga do obserwowanych, jeśli spodobały się wam te wypociny:) Z prawej strony pojawiła się także zakładka " Dodaj do " - możecie pomóc w promocji bloga dodając go do takich serwisów jak np. wykop.pl czy gwar.pl:) Również się nie obrażę:D