czwartek, 5 lipca 2012

Jubileuszowy pięćdziesiąty post

Oto, panie i panowie, nadszedł na jubileusz! Bowiem ten post ( nie licząc poprzedniego oczywiście ) jest pięćdziesiątym tekstem opublikowanym na tym blogu! 
Ostatnimi czasy zarówno na facebooku, jak i tutaj ( głównie jeśli chodzi o komentarze ) zrobił się niezły młyn... I to nie tylko za sprawą wakacyjnej przygody, w której to opisywałem te nieszczęsne ( no ale trzeba też być obiektywnym - niektóre były całkiem całkiem :) ) dziewczęta. Pojawiło się mnóstwo krytycznych uwag, głównie od osób próbujących zrobić na złość. Większości nawet nie znam, ale za uwagi dziękuję :) Jak chcą, niech piszą. Wiadomo: Nieważne jak piszą, ważne żeby pisali:) Oprócz tej krytyki pojawiło się chyba jeszcze więcej uwag przychylnych i parę nowych znajomości, za które rzecz jasna dziękuję jeszcze bardziej:) 
Jednakże byłbym idiotą, składając wyrazu szacunku osobom, które aktywnie udzielały się przy dyskusji o tym blogu tylko w ostatnich czasach. Tak, tak... W tym właśnie momencie ( mam nadzieję że to dobry moment ) nadszedł czas na prawdziwe podziękowania! 

Dobrze więc. Najsampierw trzeba by złożyć wyrazy wdzięczności wszystkim tym osobom, które przyczyniły się ( choć najczęściej nieświadomie ) do powstawania nowych postów i dawały inspirację do ich tworzenia. Panu L, za materiał na " Jak wygląda prawdziwy metal? - Ave, Ku*wa! ", który to przecież jest jednym z najpopularniejszych postów na blogu. Później podziękowania należą się Klaudii, która swoją upartą chęcią umieszczenia jej postaci na stronie doprowadziła do powstania tekstu, który był tu chyba najczęściej czytany. Mówię oczywiście o " Dlaczego dziewczyny lecą na metalowców? Kilka słów o miłości także" ( post ma prawie 600 odsłon ). Głupotą by było, gdybym nie uniżył się także przed moją rodzinką, która dała impuls do stworzenia kultowej, 4 - częściowej już " Rodzinnej wojny " ( myślę, że na tych czterech nie poprzestanę ). Nie mogę również zapomnieć o tych wszystkich dziewczynach: wspomnianej Klaudii, szalonej paczce z basenu, czy wymyślonej przeze mnie Weronice, którą podpiętą pod jedną z lasek w mojej szkole o tym samym imieniu i wywołał się z tego niezły dym:) Podziękowania należą się także Michałowi Grinerowi - za to że udzielił mi pierwszego w moim życiu wywiadu! Kogoś pominąłem? Ach, pan Fah rzecz jasna jeszcze został, bardzo wylewny komentator, który nie bał się otwarcie mówić o swoich przekonaniach i tym samym wręcz zmusił mnie, bym odpowiedział na jego poglądy w osobnym poście:) Kurde, przecież jest jeszcze Adam Soroski! Właśnie, Adam... Jemu należą się szczególne podziękowania - za genialny tatuażo podobny rysunek na moim ciele i stworzenie oficjalnego loga " Dziennika Młodego Metalowca "! Składam jeszcze wyrazy wdzięczności wszystkim tym o których zapomniałem i których nie wymieniłem  - najgorętsze z resztą - za to że ich nie wymieniłem właśnie.

W tym akapicie chciałbym podziękować innym osobom, bez których to wszystko sensu najmniejszego by nie miało, czyli wam - czytelnikom. W szczególności paniom: MissDebauchery, PoisonValentine, Monika Płóciennik, Ulka, Dragona i Agrafka oraz chłopakom: Santiago's Records i Yami - za to że sami od siebie zaobserwowali mojego bloga, tym samym wyrażając dla niego szacunek i czyniąc popularniejszym:) Także i wszystkim anonimowym, którzy aktywnie komentowali bloga składam wyrazy szacunku ( a mój szacunek to znaczy wiele hehe:) ). No i oczywiście znajomym ( i nie tylko znajomym ), którzy polubili fanpage stronki na fb.

W ostatnim akapicie muszę złożyć jeszcze ogromne podziękowania serwisowi wykop.pl dzięki któremu moja popularność znacząco wzrosła, a który to jakiś czas temu permanentnie zbanował moje konto ( że niby rzekomo spamowałem )... 

Na koniec jeszcze trochę statystyk: 
Odsłon: 6291
Liczba komentarzy: 76 ( w tym TYLKO I WYŁĄCZNIE jeden mój, napisany w jednym z pierwszych postów i przeze mnie podpisany. Nie komentuję własnych tekstów podając się za anonimowego - nie jestem idiotą:) ).
Najpopularniejszy post: " Dlaczego dziewczyny lecą na metalowców? Kilka słów o miłości także " ( 10 komentarzy i 557 wejść ).
Blog odwiedzony został w dziesięciu krajach świata: Polsce ( 5471 wejść ), Stanach Zjednoczonych ( 238 wejść ), Rosji ( 184 wejść ), Wielkiej Brytanii ( 115 wejść ), Niemczech ( 61 wejść ), Irlandii ( 13 wejść ), Hiszpanii ( 13 wejść ), Francji ( 9 wejść ), Norwegi ( 7 wejść ) i Belgii ( 5 wejść ).   

Tak więc jeszcze raz ogromne dzięki wszystkim ludziskom, którzy chcą dalej czytać moje kolejne wypociny i dzięki którym to wszystko wciąż trwa:) Czekajcie na kolejny jubileusz - do setki niedaleko!:)

2 komentarze:

Napisz, co o tym wszystkim sądzisz:) Zapisz się w tym szalonym blogu:)

P.S Zachęcam do reklamowania swoich blogów w komentarzach, ale w zamian za to oczekuję reklamy mojego bloga na waszych;) Zachęcam również do dodania bloga do obserwowanych, jeśli spodobały się wam te wypociny:) Z prawej strony pojawiła się także zakładka " Dodaj do " - możecie pomóc w promocji bloga dodając go do takich serwisów jak np. wykop.pl czy gwar.pl:) Również się nie obrażę:D