piątek, 20 kwietnia 2012

Sz.P Internauto

No więc post ten jest odpowiedzią na komentarz jednego z internautów, pod wcześniejszym tekstem. Głupio by było w sumie komentować własne posty, więc naskrobię osobnego, a co.

Primo
Sz.P. Internauto w ostatnim akapicie " Dlaczego metal ( hard rock ) nie jest muzyką popularną " stwierdziłem ostatecznie że tytuł posta jest kompletnie bez sensu. Napisałem tylko, że nie jest mainstreamowy, czyli nie chce doić ludzi z kasy i grać tak jak ludzie akurat tego oczekują. Pytałeś, jak to się dzieje, że zespołom udaje się zapełniać całe stadiony. Może moim błędem było troszeczkę, że niedokładnie wyjaśniłem wszystko w ostatnim poście, ale suma sumarum uważam że metal ( hard rock ) jak najbardziej jest muzyką popularną, najpopularniejszą wręcz na świecie. Bez dwóch zdań:)

Secundo 
Co do MTV Rock, organizowanych przez nich festiwali i np. jak to nazywali "sprzedawania" się Metalliki na tym kanale to materiał w ogóle na osobny post. Szczerze mówiąc, liczyłem nawet, że ktoś właśnie podejmie te wątki:) Nie potrafię teraz na szybko się rozpisać, musiałbym trochę się zastanowić. Ogólnie rzecz biorąc gdy Metallik ze swoim czarnym albumem, albo nawet i już wcześniejszym zaczęła osiągać mega popularność, największa ówczesna muzyczna stacja zrozumiała, że ludzie chcą takiej a nie innej muzyki. Dlatego też później zorganizowała np. festiwale wymienione przez ciebie i stworzyła tematyczny rockowy kanał. Oczywiście, mogę się mylić, ale " Enter Sandman " Metalliki chyba była najcięższą piosenką, jaką kiedykolwiek zapuścili na MTV. Tak samo jeśli chodzi o dobór bandów na festiwalach. Snow Patrol to nawet nie hard rock... a właśnie najwięcej nadają podobnie grających zespołów.

Pewnie mógłbym jeszcze parę słów napisać i posprzeczać się z tym i owym, ale czekam na reakcję i odniesienie się do powyższych:)
                                                                                                                                 Z pozdrowieniami dla pana Fah ( Faha? sorry, nie wiem jak odmienić:D) ,
                                                                                  metalurg                                                                                                        

2 komentarze:

  1. To poprzednie było dość chaotyczne (przynajmniej dla mnie) i dość ciężko było się połapać (przynajmniej mnie). a jako że jestem częściowo anarchistką - mrsnobody.blog.onet.pl Ale książki i tak nie dostaniesz ^^ (hmm, wiesz kim jestem? :D)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie nie mam się wielce do czego odnosić, bo w miarę uzupełniłeś luki, które wcześniej kłuły w oczy w twoim rozumowaniu :) Mimo wszystko parę tez u ciebie jest dość karkołomnych. Na pewno to o rocku jako muzyce zakazanej, na zachodzie też to w jakimś stopniu występowało (oskarżenia o kult szatana, "wyłącz ten jazgot bo mnie głowa boli!" i podobne reakcje) ale w Polsce miało to jednak zupełnie inny wymiar, zresztą u nas to każda muza z zachodu już budziła sensację, także różne disco hity.

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym wszystkim sądzisz:) Zapisz się w tym szalonym blogu:)

P.S Zachęcam do reklamowania swoich blogów w komentarzach, ale w zamian za to oczekuję reklamy mojego bloga na waszych;) Zachęcam również do dodania bloga do obserwowanych, jeśli spodobały się wam te wypociny:) Z prawej strony pojawiła się także zakładka " Dodaj do " - możecie pomóc w promocji bloga dodając go do takich serwisów jak np. wykop.pl czy gwar.pl:) Również się nie obrażę:D